با حضور مردم جشنواره ملی گل نرگس در شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان با توجه به انگاره و گزاره‌های بومی برنامه‌هایی همچون گل نرگس از اهمیت بالایی برخوردار و توسعه فکری و فرهنگی کودکان نقش بسیار ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

او افزود: از طریق ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مناطق خودمان داریم به فعالیت‌های فرهنگی جهت می‌دهیم و گل نرگس از این ظرفیت برخوردار است که در سطح ملی و سطوح بین المللی فعالیت‌های مختلفی را در قالب آن عرضه کنیم.

کیانی بیان داشت: امید می‌رود با استفاده از الگو‌های هنری بتوانیم این فرصت‌های فرهنگی را به نسل نو و کودکان و نوجوانان که سرچشمه‌های زاینده‌ای برای فرصت آفرینی در عرصه فرهنگ خواهند بود، انتقال بهتری بدهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: اهدای کتاب، سرگرمی و اسباب‌بازی، اجرای نمایش عروسکی، عروسک‌گردانی، قصه‌گویی، سرودخوانی، برگزاری کارگاه‌های هنری از جمله نقاشی با موضوع گل نرگس، کتاب‌خوانی و فعالیت‌هایی که واجد ویژگی‌های لازم برای کودکان و نوجوانان است، شامل می‌شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.